جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای اهل سنت با رئیس کل دادگستری

حوزه/رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: علمای دینی در عرصه آگاه‌سازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش کلیدی دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، امروز در نشستی با علمای اهل سنت شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: علمای دینی در آگاه‌سازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش کلیدی دارند.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی همچون خشونت، طلاق، مواد مخدر و اختلافات زناشویی، افزود: علمای اهل سنت، نقش کلیدی و بسیار تعیین کننده در آگاه‌سازی و کاهش این آسیب‌ها در جامعه دارند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه علمای دین و روحانیون مورد وثوق مردم هستند و مردم به آنها اعتماد دارند یکی از اقشار موثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌روند.
حجت‌الاسلام جعفری این آسیب‌های اجتماعی را یکی از دغدغه‌های حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و قوه قضائیه برشمرد و اظهار داشت: روحانیون و علمای دینی در آگاه‌سازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش کلیدی دارند.

وی تأکید کرد: تمام مردم با الگو گرفتن از امام راحل که با اندیشه‌های باطل و منفی طاغوت و استکبار جهانی برای انقلاب راستین مقابله کرد، باید قدم بردارند تا جامعه‌ای بدون آسیب داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: روحانیون شیعه و سنی باید از اندیشه‌های زلال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی پیروی کنند تا جامعه‌ای انقلابی همراه با وحدت و همدلی داشته باشیم چراکه دشمنان به دنبال شکست انقلاب اسلامی بودند و هستند.

گفتنی است، علمای اهل سنت شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان میثاق نامه‌ای را که از قبل در دادگستری کل خراسان شمالی عنوان و بررسی‌شده بود امضاء کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha