جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که امام خمینی(ره) روحیه مقاومت و انگیزه مبارزاتی مردم را افزایش داد و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد، گفت: انقلاب اسلامی قدرت مقابله با نظام سلطه را به مظلومان عالم بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه ایمانیه شهرستان تاکستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: بازگشت امام خمینی(ره) به ایران، امیدی تازه در میان ملت ایجاد کرد و سبب شد تا در نهایت در 22 بهمن همان سال با تکیه بر قدرت منسجم مردمی و هدایتگری امام خمینی(ره) نهضت انقلاب به پیروزی دست یابد و شعار استقلال و آزادی به  منصه ظهور برسد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین افزود: بازگشت امام(ره) به میهن در واقع نشانه ناامیدی عوامل حکومت پهلوی از ادامه سلطنت بود و افزایش اعتماد به نفس مردم را در به نتیجه رسیدن نهضت انقلابی خود به دنبال داشت.

وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان رهبر تحرک انقلاب ایران نزد ملت از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند، زیرا علاوه بر اینکه رهبر این حرکت انقلابی به شمار می رفتند، مرجع تقلید برجسته کشوری بودند که پایه و ستون فقرات آن را اصول و ارزش های برخاسته از آیین اسلام بود.

عضو خبرگان رهبری افزود: امام راحل با آوردن انقلاب اسلامی به کشور عزیزمان ایران توانست وحدت بی نظیری بین ملت ایران برقرار کند و پس از ایشان نیز حضرت امام خامنه ای توانست با هدایت های حکیمانه مسلمانان را از ثمره وحدت اسلامی آگاه نماید.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام ملت به پیروزی رسیده و باید با وحدت و همبستگی مردم نیز تداوم یابد و عموم ملت وظیفه دارند از انقلاب حفاظت کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امام خمینی (ره) توانست به اتحاد و همدلی ملت ایران به مردم این نظام آزادی واقعی ببخشد و ملت را از چنگال ظلم رژیم منحوس شاهنشاهی نجات بدهد.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بحمدلله در عصر حاضر بهترین و موفق ترین الگو برای مردم جهان شناخته شده و در ممالک مختلف جهان و در قلوب آحاد مسلمین امیدواری ایجاد کرده است که می توانند با مبارزه و جهاد به پیروزی های به مراتب بیشتر در برابر ظالمان و کافران برسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha