پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت: دهه فجر یادآور از خودگذشتگی های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مردم همیشه در صحنه است که با ایستادگی علیه ظلم و فساد، درخت تنومند انقلاب را به ثمر رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آر، امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیعه التفاتیه قزوین، گفت: در زمان طاغوت نیز ظلم و فساد به حد زیادی رواج یافته بود. مردم مسلمان و با ایمان ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بر علیه ظلم و فساد انقلاب کردند.

وی ادامه داد: گرامیداشت دهه فجر امسال باید باشور بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود چرا که با پرشور بودن این مراسمات، دشمن بیش از پیش مایوس شده و نقشه هایش خنثی خواهد شد.

وی اظهارکرد: دهه فجر گرامیداشت ایامی است که مردم با اتحاد خویش وتبعیت از امام خمینی توانستند پایه های رژیم شاهنشاهی را ازاساس فرو بریزند و این رویداد بزرگ را جهانی کنند.

حجت الاسلام مهر آرا خاطرنشان کرد: انقلابی که در ایران اتفاق افتاد در تاریخ جهان متفاوت بود چراکه این انقلاب نه متکی به غرب و نه متکی به شرق بود.

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین با اشاره به این که حکومت پهلوی اموال مردم را غارت می‌کرد، گفت: اکنون با ایجاد حکومتی مستقل در حوزه‌های هوا فضا، تکنولوژی و  حرف های زیادی برای گفتن داریم..

وی با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه اظهاربیان داشت:  روضه‌های اهل بیت(ع)، برپایی سفره‌ها و نذورات انسان را بیمه کرده و بیماری‌های روحی و جسمی را درمان می‌کند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان داشت: در طول ۳۹ سال گذشته هدف‌های انقلاب امام بزرگوار و حکیم  آن‌ها را ترسیم کردند به‌دليل هماهنگ بودن با فطرت مردم ادامه دارند و ملت انقلابی با حضور در صحنه از آنها صیانت می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha