جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عاملی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی، با بیان اینکه هویت ملی ملت ایران، مرهون خون پاک شهدای انقلاب است، گفت: امنیتی که امروز در ایران اسلامی موج می‌زند، نتیجه خون‌های پاک بر زمین ریخته شده سال‌های متمادی انقلاب تا به امروز است که این‌چنین برای مردمان این کشور هویت آفرین شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در اردبیل، در جریان سفر به خوزستان، گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در این استان، پیرامون تشییع شهدای تازه تفحص شده انجام داد.

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس، کرامت بخش جامعه امروز ایران اسلامی هستند، گفت: استقلال و عزتی که توسط این شهیدان به دست آمده، امروز مایه شکوه ایران اسلامی شده و ما این شکوه و اقتداری که با خون به دست آمده را از دست نمی‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در اردبیل، با تأکید بر اینکه شهدای دفاع مقدس، برای نظام ایران قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم سازی در سطح بین‌الملل فراهم نمودند، اظهارداشت: امروز مردم ایران نه تنها برای خود که حتی برای ملت‌های دیگر نیز نسخه‌پیچ بوده و این ایران سرافراز اسلامی است که تعیین می‌کند استراتژی منطقه‌ای چگونه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی، با بیان اینکه شهیدان شناسنامه بسیار فاخری از ایران اسلامی را در چشم جهانیان به تصویر کشاندند، افزود: استکبار جهانی از سال‌های پیش در تلاش بود تا با ایجاد یک قدرت اهریمنی بر دنیا مسلط شود و نظامی مبنی بر سیستم ارباب و رعیتی درست کند، اما شهدای دفاع مقدس با اقتداری که برای ایران اسلامی پدید آوردند، آن هیمنه پوشالی را از بین برد.

وی در پایان، با تأکید بر اینکه ایران یکی از امن‌ترین کشورها در جهان است، اذعان داشت: امنیتی که امروز در ایران اسلامی موج می‌زند، نتیجه خون‌های پاک بر زمین ریخته شده سال‌های متمادی انقلاب تا به امروز است که این‌چنین برای مردمان این کشور هویت آفرین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha