پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ادای احترام معاون بین‌الملل حوزه به مقام شامخ شهدای مهدی‌شهر

حوزه/ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با حضور در حسینیه شهدای گمنام مهدی‌شهر، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری رسمی حوزه، امروز طی سفری یک‌روزه به استان سمنان، وارد شهرستان مهدی‌شهر شد و ضمن حضور در حسینیه شهدای گمنام مسجد امام علی(ع) شهرک انقلاب، به مقام شامخ شهدای شهرستان مهدی‌شهر ادای احترام کرد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و هیئت همراه، در بدو ورود به مهدی‌شهر، با حضور در حسینیه شهدای گمنام مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب مهدی‌شهر، با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری، در جریان سفر یک‌روزه به استان سمنان در برنامه‌های متنوع و متعددی در شهرستان‌ مهدی‌شهر حضور پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار با خانواده شهید خبرنگار، روح‌الله مؤمنیان، دیدار و نشست صمیمی با طلاب و روحانیون خواهر و برادر شهرستان و سخنرانی در ویژه‌برنامه دهه فجر با موضوع «بازتاب انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل» در مسجد امام حسن مجتبی(ع) پامنار هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه، به شهرستان مهدی‌شهر می‌باشد.

لازم به ذکر است، استان سمنان در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که اسفندماه سال گذشته، دو شهید گمنام ۲۹ و ۲۱ ساله در حسینیه شهدای گمنام مسجد امام علی(ع) شهرک انقلاب مهدی‌شهر، آرام‌ گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha