جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام طیبی فر

حوزه/ فرمانده تیپ امام صادق(ع) گفت:راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از تجلیات حضور ملی و دینی مردم برای دفاع ازیک اندیشه ناب اسلامی ایرانی است.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲بهمن سال ۱۳۵۷ گفت: با شکل گیری انقلاب اسلامی،در دنیا زلزله سیاسی اتفاق افتاده که تجلی این زلزله سیاسی و فرهنگی، در 22 بهمن سال 57 بود.

 فرمانده تیپ امام صادق(ع) بابیان اینکه این زلزلزله سیاسی و فرهنگی، ستون فقرات تمام اندیشه و مکاتبی که در دنیا بود، را لرزاند یا شکاند، افزود: حرکت عظیم 22 بهمن  به رهبری روحانی فقیه و مجاهد بودی که اتفاق اتفاد.

وی عنوان کرد: آنچه عامل اصلی، پیروزی ملت بر رژیم2هزار500 ساله شاهنشاهی شد، حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در کنار هدایت های آگاهانه امام راحل بود.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر تاکید کرد: 22 بهمن در حقیقت زنده نگه داشتن آرمانهای امام راحل و انقلاب با تکیه بر استقرار عدل، انصاف، حاکمیت دینی، نابودی نظام های طاغوتی و مردم بود، امروز هم برای تداوم آرمان های انقلاب وامام راحل نیازمند همان انگیزه برای استقرار حاکمیت دینی هستیم.

 فرمانده تیپ امام صادق(ع) گفت: امروز دشمنان می کوشند، استقرار حاکمیت دینی را از بین ببرند، ولی حضور مردم همانند سابق می تواند این فتنه را خنثی کند.

 وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن یکی از تجلیات حضور ملی و دینی مردم برای دفاع از یک اندیشه ناب اسلامی ایرانی است.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha