جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
در جمع طلاب

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت:حضرت امام خمینی (ره) جهان را با اندیشه الهی خود از فرو رفتن در اندیشه‌های دنیا طلبانه قدرت های جهانی نجات داد و اسلام را به عنوان یگانه مسیر رستگاری بشریت به جهان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین، به نقش حضرت امام خمینی (ره) در شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام (ره) برای حمایت از مستضعفین و ملل مظلوم در برابر قدرت‌های زورگو و استکباری ایستاد.

وی افزود:  امام خمینی(ره) در ایجاد الگویی نوین در اداره جوامع بشری و تأمین سعادت دنیوی و اخروی نقشی بی بدیل داشت و امروز سربلندی و سرافرازی ملت ایران در عرصه‌ های مختلف نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی حاصل ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: تفکر هوشمندانه و خلاقانه امام راحل با تلفیق مبانی و آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و شرایط روز، وضعیتی جدید از شرایط تاریخی را فراروی سایر ملل و جوامع قرار داده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان با تاکید بر این که انقلاب اسلامی یک دگرگونی متمدنانه بود که ایران را از ظلمات به نور رهنمون ساخت، اظهار کرد:  امام خمینی  (ره) هیچ سلاحی به جز سلاح ایمان در مقابله با نظام شاهنشاهی نداشت، چرا که او یک پیش زمینه فکری و عقیدتی داشت که آن را در خدمت به اسلام و مسلمین و مسایلی همچون فلسطین به کار بسته بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:  امام خمینی  (ره) اسراییل را غده‌ای سرطانی در منطقه معرفی کرد که باید از میان رفته و فلسطین به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل باعث تقویت مسلمانان جهان و ضعف جبهه استکبار خصوصا اسرائیل شده است، و امروز رژیم صهیونیستی به برکات انقلاب امام، در نهایت ضعف و زبونی قرار دارد و این بزرگ ترین خدمت امام به امت اسلام بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha