جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مقصود دومکی

حوزه/حجت الاسلام مقصود دومکی در سخنرانی خود در سمینار"ولایت فقیه" گفت: نظام ولایت فقیه امروز به اوج رسیده و در حال مبارزه با استکبار جهان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ بمناسبت دهه فجر از طرف جنبش اصغریه سمینار "ولایت فقیه"در شهر لارکانه برگزار شد و حجت الاسلام مقصود دومکی دبیر مجلس وحدت مسلمین شعبه ایالت سند سخنران این سمینار بود.

حجت الاسلام دومکی نظام ولی فقیه را تسلسل و  ادامه ولایت انبیاء و ائمه دانست و گفت: ولایت فقیه، تسلسل همان ولایت انبیاء و ائمه هدیٰ است و نظام ولایت فقیه امروز به اوج رسیده و در حال مبارزه با استکبار جهان است.

وی امام خمینی ره و مقام معظم رهبری را نعمت بزرگی برای جهان خواند و گفت: شخصیت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری نه فقط برای امت مسلمان بلکه برای تمام عالم نعمت بزرگی هستند و با اتخاذ افکار این دو بزرگوار انسان می تواند به کمال برسد.

وی افزود: امروز دنیا مایل به انقلاب اسلامی می شود چون این انقلاب برای جهان امنیت، پیشرفت و آرامش آورده است و حکومت شخصیت صالح و پرهزگار همیشه برای انسان باعث سعادت و خوشبختی می شود.

وی در پایان گفت: فکر امام خمینی ره و نظام انقلاب اسلامی برای مظلومین و مستصعفین جهان سبب تغیر ظلم و ستم به نور شده است و این نظام انقلاب اسلامی بی هیچ ریب و شكی زمینه ساز حكومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha