جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پروژه های حوزه

حوزه/ در جلسه ای با حضور مسئولان دستگاه های مختلف، وضعیت پروژه های عمرانی حوزه علمیه استان کردستان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سنندج، جلسه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان؛ عزیزی فر، نماینده سپاه پاسداران، حجت الاسلام محمود صفی زاده، مدیر حوزه علمیه خواهران استان و نیز مدیرکل تبلیغات اسلامی در بیت نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان تشکیل گردید.

هدف از تشکیل این جلسه که دکتر نصرالهی زاده، رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان نیز حضور داشت، بررسی آخرین وضعیت مشارکت سپاه در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی حوزه های علمیه این استان بود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در این جلسه اظهار داشت: باید تلاش های خود را برای اتمام پروژه های نیمه کاره حوزه علمیه در این استان را بیشتر کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان ضمن تقدیر از حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان، مدیران و نیز سپاه در یاری رساندن در تکمیل پروژه های حوزوی گفت: امید است هرچه سریعتر مشکل مکان آموزشی طلاب و اساتید حوزوی کردستان حل شود تا در بحث آموزش امور دینی این استان مشکلی نداشته باشد.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین با ارائه پیشنهاداتی نظرات خود را درباره تسریع بخشیدن به پروژه های عمرانی حوزه علمیه استان اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha