پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانم نظری پور

حوزه/ مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری همایش «سبک زندگی فاطمی»، چهارشنبه ۱۸ بهمن در سالن اجتماعات این اداره کل خبر داد.

خانم بتول نظری پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تسلیت ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به ابعاد شخصیتی و سبک زندگی این بانوی بزرگوار اشاره کرد و گفت: این روزها بحث سبک زندگی از مباحث اصلی و روز جامعه اسلامی است، بنابراین لازم است مادران و همسران جامعه با تاسی از حضرت زهرا(س)، زندگی خود را تنطیم کنند.

این کارشناس حوزه زنان تصریح کرد: بهترین راه مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی که بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده، تبلیغ و ترویج معارف قرآنی و اسلامی است و ما باید تلاش کنیم که جامعه را به سمت عمل کردن به معارف قرآنی سوق دهیم

وی با اشاره به این که بصیرت، اطاعت از ولایت، تکلیف‌پذیری، صبر، ایثار و فداکاری از مهم‌‌ترین ویژگی‌ها و خصائص حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد، افزود: در همه صحنه‌ها و حوادث تاریخ و زندگی ائمه اطهار(ع) نقش زنان بسیار مهم و تاثیر گذار بوده است.

نظری پور در پایان از برگزاری همایش سبک زندگی فاطمی، چهارشنبه 18 بهمن  در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خبرداد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha