جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: امروز دشمن تاکتیک خود را علیه جمهوری اسلامی تغییر و جوانان را آماج حملات خود قرار داده است و می کوشد که بین نسل های اول انقلاب و نسل های جدید اختلاف و تفرقه بیندازد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه «دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی» که در کتابخانه امام خامنه ای سنندج برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: باید قدر این ایام که به واقع یوم الله است و نعمت هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به ما ارزانی بخشیده را نیز به خوبی بدانیم.

وی با اشاره به اینکه باید شاکر نعمت های خداوند متعال باشیم، گفت: باید خدا را شاکر باشیم که در دوره ای و نظامی زندگی می کنیم که قوانین الهی و اسلامی در آن جاری و ساری است و آن را حس می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: همه ملت ایران باید قدر داشته هایشان را بدانند و پاسدار آن باشند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه وجود انقلاب اسلامی برای ملت ایران، نعمت بزرگی محسوب می شود، گفت: خداوند با این انقلاب نعمت عدالت، اجرای ارزشهای دینی و انسانی و... را به همه ما ارزانی داشت.

وی در ادامه با تاکید بر دشمنی دشمنان این نظام، بیان داشت: استکبار جهانی نزدیک به 4 دهه است که برای ساقط کردن جمهوری اسلامی دست به هر ترفند و توطئه ای می زند ولی به لطف خداوند متعال تاکنون چیزی جز شکست و حرمان نصیبش نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تاکید کرد: امروز دشمن تاکتیک خود را علیه جمهوری اسلامی تغییر داده است و جوانان را آماج حملات خود قرار داده است و می کوشد که بین نسل های اول انقلاب و نسل های جدید اختلاف و تفرقه بیندازد، لذا جوانان باید هوشیار باشند و فریب ترفندهای زیرکانه دشمن را نخورند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه شاید ما مسئولان وظایفمان را به خوبی انجام نداده ایم، گفت: روحانیون که خود انقلاب کردند باید بدانند که این پیوستگی بین نسل های گذشته و جدید باید همواره برقرار باشد تا راه نفوذ دشمنان بسته شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در ادامه به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره داشت و افزود: مردم در کشور نسبت به اوضاع اقتصادی انتقاداتی داشتند که منطقی و قابل قبول بود، ولی در این میان عده ای فریب خورده خود را در صفوف مردم جای دادند و اهداف این اعتراضات را تغییر دادند.

این مقام مسئول گفت: در ایامی که در برخی از شهرهای کشور اعتراضات مردمی به گوش می رسید، تمام شبکه های ماهواره ای به صورت تمام وقت و کامل از این اغتشاشات حمایت می کردند و اخبار کذب منتشر می نمودند و به دنبال تغییر ماهیت این اعتراضات بودند که به شکر خداوند متعال، ملت بصیر ایران، سریعا متوجه ترفند جدید دشمنان شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha