شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان از حضور فعال حوزه استان در نمایشگاه «دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی» سنندج خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه «دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی» که در کتابخانه امام خامنه ای شهر سنندج برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: تلاش ما این بوده که در غرفه حوزه علمیه استان کردستان همانند گذشته و کلاسیک کار نکنیم و به همین خاطر دست به نوآوری زده ایم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در غرفه حوزه علمیه استان کردستان اقدام به نصب بنرهای محتوایی نموده ایم و از یکی از روحانیون قم به عنوان راوی برای حضور در این غرفه استفاده نموده ایم و همین امر باعث شده است که بازدیدکنندگان از غرفه حوزه علمیه کردستان بیشتر از سایر غرفه ها باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان افزود: در غرفه حوزه علمیه استان کردستان بیش از 400 عنوان کتاب به همراه نرم افزارهای مذهبی و آموزشی و... را برای بازدید عموم به نمایش گذاشته ایم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: این نمایشگاه تا پایان دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی از ساعت 8 صبح تا 14 ظهر برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha