شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اسیب

حوزه/ خواهران مبلغه حوزه علمیه خواهران استان لرستان در نشست های تربیتی سیاسی دبیرستان های خرم آباد، ضمن تبیین آسیب های اجتماعی به ارائه راه های پیشگیری از این آسیب ها می پردازند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم سمیه عزیری معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان امروز در جمع دانش آموزان های دبیرستان های حضرت مریم (س) و فجر خرم آباد با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گفت: دانش آموزان باید با تقویت بنیه دینی و معنوی خود و بصیرت و آگاهی در مقابل تهدیدات جنگ نرم دشمن بایستند.

وی با بیان اینکه انسان موجودی اجتماعی است و برای رفع نیازهای عاطفی، اقتصادی و ... خود به ارتباط با دیگران نیازمند است، افزود: دانش آموزان باید در برقراری ارتباط با گروه همسالان و در انتخاب دوست دقت کنند، چرا که وجود همنشین در سعادت و شقاوت انسان بسیار تاثیرگذار است .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان، ارتباط نوجوانان و جوانان با خدا و اهل بیت(ع)،رعایت حجاب و عفاف و کنترل نگاه در مقابل نامحرم را از جمله راهکارهای معنویت دورنی و ارتقاء فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه برشمرد و گفت: دانش آموزان مراقب وسوسه های شیطان باشند و همواره با انس با قرآن و الگو قرار دادن سیره اهل بیت(ع) در برابر آسیب های اجتماعی خود را حفظ نمایند .   

گفتنی است، این نشست ها بصورت دوره ای با حضور مبلغان در دبیرستان های دخترانه خرم آباد برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha