جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مولوی عبدالهی

حوزه/امام جمعه اهل سنت درمیان با بیان اینکه دشمن در این منطقه طمع دارد و ما باید کاری کنیم که مردم از نظر اشتغال مشکلی نداشته باشند، گفت: آمادگی صرفا در بعد نظامی نیست، بلکه ملت باید در بعد اقتصادی، اشتغال و تولید که دغدغه مقام معظم رهبری است نیز قوی باشد تا دشمن به دنبال وابستگی ملت نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، مولوی عبدالهی عصر امروز در جریان سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان درمیان اظهارداشت: آمادگی صرفا در بعد نظامی نیست، بلکه ملت باید در بعد اقتصادی، اشتغال و تولید که دغدغه مقام معظم رهبری است نیز قوی باشد تا دشمن به دنبال وابستگی ملت نباشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد برای شهرستان مرزی و محروم درمیان خیلی اهمیت دارد گفت: بیکاری در این شهرستان بیداد کرده است.

امام جمعه اهل سنت درمیان افزود: در حالی که دشمن در این منطقه طمع دارد باید کاری کنیم که مردم از نظر اشتغال مشکلی نداشته باشند و با راه اندازی واحد های تولیدی و کارخانجات مختلف زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

مولوی عبدالهی بیان داشت: دشمن از تهاجم نظامی ناامید شده، اما به اقتصاد و مشکلات اقتصادی دل بسته است که در درون ما مشکل ایجاد کند و مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند، لذا باید موضوع اقتصاد جدی گرفته شود و این وظیفه دینی و شرعی همه ما است که از تولیدات داخلی حمایت کنیم تا چرخه اقتصاد کشور رونق بگیرد.

وی عزت ایران و انقلاب را ناشی از همدلی اقوام و مذاهب دانست و گفت: از بدو پیروزی انقلاب دغدغه اتحاد بین مذاهب و اقوام مختلف بوده است، کنفرانس های متعدد برگزار می شود اما مردم عملکرد ها را می بینند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان تصریح کرد: قضاوت نسبت به عملکرد  یک مسئول، به حساب انقلاب گذاشته می شود، لذا باید مسئولین به فکر مردم و پیگیر مشکلاتشان باشند.

مولوی عبدالهی در ادامه با اشاره به مشکلات مصلی این شهر گفت: سه دانگ از زمین مصلی بلاتکلیف است در حالی که ما مستنداتی مبنی بر مالکیت داریم که از بخشداری و شورای تامین گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha