شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یوسف عباسعلی

حوزه/ معاون حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه امروز هدف اصلی دشمنان ایجاد فاصله بین جوانان و نسل اول انقلاب است، گفت: امروز دشمنان با شیوه های تبلیغاتی متنوع مثل راه اندازی شبکه های ماهواره ای، کانال های فضای مجازی و... به دنبال رسیدن به این نیت پلید خود هستند.

یوسف عباسعلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل و یاران صدیقش بعد از سالیان متمادی تحمل سختی ها، شکنجه ها، زندانی ها و تبعیدهای متعدد از آرمان های خود کوتاه نیامدند و سرانجام موفق شدند که رژیم شاهنشاهی را به زیر بکشانند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان گفت: در آن زمان کمتر سیاستمداری فکر می کرد که رژیم پهلوی که خود را ژاندارم و قلدر منطقه می نامد، روزگاری به دست مردمش سرنگون شود و جای نظام طاغوت را حکومت اسلام و الله بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه نورانیت جمهوری اسلامی و پیروزی این انقلاب زمینه ساز انقلاب های دیگر در جهان شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های دیگر دنیا از جهاتی تفاوتهایی داشته و دارد. رهبر و پیشوای حکومت اسلامی در ایران بر عهده ولی فقیه و انسانی وارسته بود که به دنیا پشت پا زده بود و تنها هدفش از مبارزه با شاه زنده کردن سنت رسول خدا و جاری نمودن سیره اهل بیت علیهم السلام در جامعه ایرانی بود.

عباسعلی تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از نزدیک به 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان قسم خورده این نظام الهی که در آن زمان از ملت ایران سیلی محکمی خوردند، هر لحظه و در هر مکان در حال توطئه چینی علیه این ملت و نظام هستند، لذا همه باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز هدف اصلی دشمنان ایجاد فاصله بین جوانان و نسل اول انقلاب است، گفت: امروز دشمنان با شیوه های تبلیغاتی متنوع مثل راه اندازی شبکه های ماهواره ای، کانال های فضای مجازی و... به دنبال رسیدن به این نیت پلید خود هستند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز نیاز یک جوان مومن و مسلمان ایرانی در مقابل این همه دسیسه دشمنان نظام، بصیرت و انقلاب گری است، لذا روحانیون و طلاب وظیفه دارند که این نسل را نسبت به توطئه ها و ترفندهای خبیثانه دشمنان آگاه سازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha