شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهپیمایی۲۲بهمن

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، از آحاد ملت بزرگوار ایران برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، دعوت به عمل می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن بیانیه دعوت مرکزمطالعات و پاسخ ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه بمناسبت 22 بهمن به این شرح است: «بهمن ۱۳۵۷ تجلی حضور هوشیارانه انسان‌هایی است که به رهبری ابرمرد تاریخ بانگ توحید را فریاد زدند و طومار زندگی کاخ‌نشینان مستکبر را درهم‌نوردیدند، این ندای آسمانی وحدت بود که دل‌ها را الفت بخشید و اریکه قدرت ستمکاران را واژگون کرد و امروز در سایه وحدت و همدلی آحاد ملت مومن و مسلمان اعم از شیعه و سنی و سایر اقلیت های دینی با وجود تمامی توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها، شاهد اعتلای روزافزون پرچم بلند اسلام و ایمان هستیم.

و اینک خدا را شاکریم که در طلیعه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار بین المللی نظام اسلامی هستیم. و شکی نیست حضور و تجلی آرمان های انقلابی و اسلامی در جهان و الگو گیری کشورهای استکبار ستیز از نظام مقدس جموری اسلامی، تعبیر زیبای صدور انقلاب اسلامی به جهان است.

بدین‌وسیله مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و سی ‌و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی و با اعلام حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، از آحاد ملت بزرگوار ایران برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، دعوت به عمل می‌آورد.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha