جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر تنها یک مناسبت تاریخی و تقویمی نیست، بلکه نشان‌دهنده اوج بصیرت انقلابی و ولایتمداری مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، پیش از ظهر امروز در مراسم «جشن انقلاب» که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، در شبستان مسجد النبی برگزار شد، گفت: اصل مهمی که در قرآن کریم و سیره معصومین به آن اشاره‌ شده، یادآوری نعمت‌ها است که نتیجه آن شکر نعمت است.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: ایام‌الله دهه مبارک فجر تنها صرف یک مناسبت تاریخی و تقویمی نیست، بلکه نشان‌دهنده اوج بصیرت انقلابی و ولایتمداری مردم است.

وی با اشاره به این که اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) در نقاط مختلف جهان رو به گسترش بوده و همین امر موجب ترس و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است، ادامه داد:  امروز مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام راحل، با بصیرت و هوشیاری، کشتی انقلاب اسلامی را در برهه های مختلف هدایت و رهبری می کند و وظیفه آحاد مردم و مسئولان، پیروی از معظم له است.

وی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی برای حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی بر پایه حاکمیت ارزش‌های دینی، روش و الگوهای خاصی را برگزید.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت: دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی که بر سه اصل «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» پایه گذاری شده، وظیفه هر ایرانی است و در حقیقت با حفظ این اصول، پیشرفت کشور در پرتو اسلام و معنویت تحقق می یابد.

وی اظهار کرد: مستکبران همواره در این ایام به دنبال ایجاد ناامیدی در میان ملت ایران و تخریب وجهه انقلاب اسلامی هستند، اما بر اساس برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در راستای حفظ و حراست از دستاورد های انقلاب، هیچ گاه زمینه های تحقق اهداف آنان فراهم نبوده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha