پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

 طلاب خواهر

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه مبلغان باید دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام در مناطق مختلف را برای مردم تبیین و تشریح کنند، گفت: رسیدن به جایگاه دینی، فرهنگی، علمی، بهداشتی و ... در مناطق مختلف ایران اسلامی پس از انقلاب، گواه خدمت صادقانه نظام به مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، دریکوند ظهر امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان پلدختر با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب نعمت استقلال، آزادی و امنیت را برای ایران به ارمغان آورده است و امروز انقلاب اسلامی منشاء بیداری اسلامی در جهان شده است .

وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام هدف خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بکار گرفته اند، افزود: به لطف الهی، رهبری خردمندانه و بصیرت و هوشیاری مردم تمام خواب های دشمن برای خدشه وارد نمودن انقلاب بی تعبیر مانده است .

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه طلاب باید قدر جایگاه و رسالت تبلیغی خود را بدانند و رسالت روشنگری و اطلاع رسانی خود را برای آحاد جامعه به نحو شایسته انجام دهند، خاطر نشان کرد: کسب بصیرت و بصیرت افزایی از رسالت های مهم طلاب و مبلغان است که در این زمینه طلاب بایدبرای مردم الگو باشند و همت خود را برای روشنگری در بین نسل جوان بکار گیرند .

دریکوند یادآور شد: طلاب در کسب تقوا و علم اندوزی و همچنین دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب باید برای مردم الگو بوده و با عزم جدی رسالت روشنگری و بصیرت افزایی خود در مقابله با تهدیدات دشمنان را انجام دهند .

وی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان باید دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام در مناطق مختلف را برای مردم تبیین و تشریح کنند، گفت: رسیدن به جایگاه دینی، فرهنگی، علمی، بهداشتی و ... در مناطق مختلف ایران اسلامی پس از انقلاب، گواه خدمت صادقانه نظام به مردم است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha