جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبادی در دیدار با نهضت جهانی امام روح الله

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به این مطلب که باید برای دو جبهه حق و باطل(جمهوری اسلامی و استکبار جهانی) شناسنامه ای تهیه شود اشاره کرد و گفت: در طراحی این شناسنامه باید از هر فقره ظلم یک سؤال مطرح شود، چرا که مسائلی وجود دارد که بشر از آن بی خبر است و باید موارد باز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی،  امروز در دیدار با اعضای دبیرخانه نهضت جهانی حضرت امام روح الله، حق را همیشه ثابت و باطل را ازبین رفتنی عنوان کرد و اظهار داشت: خداوند بقای حق را در طبیعتش نهفته است و زوال باطل را نیز در طبیعت آن قرار داده است.

وی با بیان اینکه در گذشته و امروز صحنه های متعددی از ظلم و بی عدالتی بر انسان را مشاهده کرده و می کنیم، بیان داشت: در عالم امکان خیر و شر محض نداریم و هر چیزی در این عالم دارای زاویه ای از خیر و شر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی، گفت: از روز اول پیروزی انقلاب، استکبار جهانی و انقلاب اسلامی با همه خصوصیت هایشان وارد میدان شدند و اقداماتی انجام دادند.

وی افزود: استکبار جهانی با اقداماتی نظیر قتل، غارت، ظلم و تعدی به حقوق بشر و انقلاب اسلامی نیز با مؤلفه هایی نظیر آرمان، اسوه و متنی به نام قانون اساسی وارد میدان شد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی خطاب به اعضای دبیرخانه نهضت جهانی امام روح الله، اعلام کرد: شما هدف مقدسی دارید، اما این هدف را نه صرفاٌ  احساسی و یا تاریخی، بلکه با یک طرح کارساز که بتوان تمام تلخی های نیم قرن گذشته را یادآوری کند، به منصه ظهور رسانید.

ضرورت استفاده از گروه های اندیشه ورز

امام جمعه بیرجند در ادامه به ارائه راهکاری برای تأثیرگذاری بیشتر در این حوزه  پرداخت و گفت: استفاده از گروه های اندیشه ورز از ضروریات کار در این بخش است و همچنین می توان به ارائه فرمول با حجم کم و تأثیرپذیری زیاد اقدام کرد. اگرچه برخی از افراد فکر می کنند که برای این کار دیر شده است، اما هم اکنون زمان انجام آن است.

وی به این مطلب که باید برای دو جبهه حق و باطل(جمهوری اسلامی و استکبار جهانی) شناسنامه ای درست شود، اشاره کرد و بیان داشت: در طراحی این شناسنامه باید از هر فقره ظلم، یک سؤال مطرح شود چرا که کلیاتی وجود دارد که بشر از آن بی خبر است و باید موارد باز شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: باید واژه ها و عناوین مختلفی جمع آوری شود و از واژه های مشترکی که دنیا، به زبان می آورد دادخواستی تهیه کنیم و از وجدان های پاک در دنیا بخواهیم که در این خصوص قضاوت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: بعد از تهیه شناسنامه، آن را به کشورهایی که مد نظرتان است، ارسال کنید و توسط انسان های حق طلب به افکار عمومی عرضه کنید و از انسان های آزادی خواه بخواهید تا یکی از این دو راه را انتخاب کنند.

وی با اشاره به قیام امام خمینی و تبعید ایشان گفت: زمانی که امام خمینی(ره) تبعید شدند در ایران کسی جرأت به زبان آوردن اسم ایشان را نداشت و دو تفکر در زمینه قیام امام شکل گرفته بود.

امام جمعه بیرجند افزود: خواص تصور می کردند که این ابهت امام و قیام ایشان نشانه از بین رفتن طاغوت است، اما جهان فکر می کرد این ابهت نشانه ماندگاری طاغوت است.

انقلاب اسلامی متکی به وحی است

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به نقش انقلاب در حفظ دین و اسلام گفت: انقلاب اسلامی ایران متکی به سابقه وحی است بنابراین انقلاب ما اسلام ما است و تمام کسانی که صداقت داشتند نه نفاق در این انقلاب خدمت کردند.

وی، آرمان های انقلاب اسلامی را متکی به زیرساخت های عقلی، وحی و صحنه های میدانی دانست و افزود: مؤلفه های علم، فرهنگ و انسان دوستی در انقلاب اسلامی موج می زند.

دشمن هیچ نقطه ضعفی از رهبر انقلاب ما ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن با همه دشمنی هایش نسبت به امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز نتوانسته نقطه ضعفی را از آنها ذکر کند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی هرگز به کشوری تجاوز نکرده است و جزو برنامه های ما نیست، چرا که ما خیر ملت ها را می خواهیم و برای همه نوع بشر خواهان آزادی هستیم و پشتیبان مظلومانی هستیم که هیچ کس به نفع آنها بر نمی خیزد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان داشت: در 40 سال گذشته این حقایق نه به زبان و نه به قلم بیان نمی شد، اما اکنون می توانید آنچه را که قابل بیان نبوده تبیین کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha