چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید احمد اقبال رضوی

حوزه/ حجت الاسلام سید احمد اقبال رضوی با محکوم کردن حمله انتحاری در محوطه ورزشی ارتش در سوات پاکستان گفت: شهادت جوانان ارتش خسارتی جبران ناپذیر و نقش ارتش در جنگ با تروریسم تحسین برانگیز است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ حجت الاسلام سید احمد اقبال رضوی معاون دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با محکوم کردن حمله انتحاری در محوطه ورزشی ارتش در سوات و اظهار غم و اندوه گفت: شهادت جوانان ارتش خسارتی جبران ناپذیر است و نقش ارتش در جنگ با تروریسم تحسین برانگیز است.

او گفت: با اقدامات ناجوانمردانه عزم و اراده ارتش و ملّت هرگز متزلزل نخواهد شد، ارتش کشور عزیز ما سدی غیرقابل تسخیر و موجب دفاع قدرتمند کشور است و همه ملّت به ارتش خود اطمینان دارند.

وی افزود: عناصر تروریستی نه فقط فعالیت فیزیکی انجام می دهند بلکه برای عملی کردن اهداف شوم خود در مرزهای عقیدتی نیز به همان اندازه تحرک دارند. جنگ با تروریسم در صورتی موفق است و در مرحله پایانی قلمداد خواهد شد که حصار امنیت دور افرادی که از لحاظ فکری و عقیدتی هم این تروریست ها را کمک می کنند کشیده شود.

حجت الاسلام رضوی گفت: آن دسته مزدورانی که در داخل کشور برای عملی کردن اهداف دشمنان خارجی کار می کنند نیز در دایره تروریست ها قرار دارند.

در پایان حجت الاسلام سید احمد اقبال رضوی برای شهدای سوات ترفیع درجات و برای خانواده های شهدا صبر از خداوند مسئلت نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha