جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، جنگ امروز را در عرصه «فرهنگ» و «اقتصاد» عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون نظام اسلامی ایران در دو جبهه فرهنگی و اقتصادی در حال پیکار بوده و وحدت از ملزومات موفقیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جمع نیروهای نظامی استان خوزستان، با بیان اینکه سربازان نظامی جمهوری اسلامی ایران، بازوان و عزیزان ولی فقیه هستند، اظهارداشت: ۱۹ بهمن در تاریخ انقلاب یک روز پر محتوا و تعیین کننده است؛ چراکه در این روز ارتش با پیشتازی نیروی هوایی به طور رسمی نزد امام خمینی(ره) حضور یافت و ضمن بیعت با ایشان همبستگی و وفاداری خود را اعلام نمودند.

وی در ادامه با اشاره به قدرت نمایی‌های سپاه و ارتش در هشت سال دفاع مقدس، افزود: هیچ پرنده‌ای با یک بال قادر به پرواز نیست و خوشبختانه امروز ایران اسلامی دو بال قدرتمند به نام سپاه و ارتش داشته که می‌تواند با آن‌ها تا آسمان رفیع اقتدار و عزت پرواز کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، جنگ امروز را در عرصه «فرهنگ» و «اقتصاد» عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون نظام اسلامی ایران در دو جبهه فرهنگی و اقتصادی در حال پیکار بوده و وحدت از ملزومات موفقیت می‌باشد.

آیت الله موسوی جزایری، در ادامه سخنان خود، با تأکید بر استفاده از طرح تسهیلات اشتغال‌زایی برای رونق اقتصاد دانش‌بنیان خوزستان، تصریح کرد: وظیفه امروز مسئولان و مردم تحقق‌ شعار «اقتصاد مقاومتی» است و در این سال‌هایی که ترامپ سیاست‌های مغرضانه‌ای مبنی بر تحریم گسترده ایران گرفته، باید اقدامی جدی صورت گیرد، اما متأسفانه در این سه چهار سال اخیر، اقدام مؤثر و کارسازی صورت نگرفته است.

وی در پایان خواستار آموزش مهارت‌های شغلی در پادگان‌ها شد و اظهارداشت: امروز دیگر ظرفیتی در ادارات برای جذب جوانان وجود ندارد؛ به همین دلیل باید آموزش‌های مهارت‌های شغلی در پادگان و مراکز آموزشی جدی گرفته شود تا إن شاءالله شاهد رونق اقتصاد دانش‌بنیان در جامعه باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha