جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدوی امین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: تربیت نیروهای مومن، ولایی و متخصص از اهداف شکل گیری و تاسیس مدارس صدرا است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام سعید مهدوی امین امروز در همایش تجلیل از دبیران، کارکنان و دانش آموزان ممتاز دبیرستان های صدرا، در حوزه هنری خرم آباد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) فجر انقلاب اسلامی فجری فاطمی شد که این ایام به برکت مدد این بانوی بزرگوار سرشار از خیر و برکت برای میهمن اسلامی خواهد شد .

وی با بیان اینکه دبیرستان های علوم و معارف اسلامی (صدرا) با هدف تامین و تربیت نیروهای مومن و انقلابی برای اهداف والای نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته اند، اظهار کرد: دبیرستان های علوم و معارف اسلامی بدنبال تامین و تربیت الگو برای جامعه هستند و در این راستا برنامه ریزی های لازم به همت دست اندرکاران این مدارس و دانش آموزان توانمند فراهم شده است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه در استان لرستان در بحث سخت افزاری مدارس علوم و معارف اسلامی (صدرا) مشکلی وجود ندارد، خاطر نشان کرد:در دبیرستان های علوم و معارف اسلامی استان از مجرب ترین و توانمند ترین کادر آموزشی استفاده خواهیم کرد و از این نظر مشکلی وجود ندارد .

حجت الاسلام مهدوی امین با بیان اینکه ارتقاء سطح علمی آموزشی این مدارس از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است، خاطر نشان کرد: در این مدارس به دنیال تربیت نیروهایی ولایی، مومن و علمی هستیم که امید می رود با انجام برنامه ریزی های منسجم و هدفمند و تلاش دست اندرکاران این مدارس این مهم تحقق یابد.

لزوم تقویت بنیه علمی و دینی دانش آموزان

محمود خرم آبادی، مسئول دبیرستان های علوم و معارف اسلامی استان لرستان نیز در این همایش با بیان اینکه تاسیس مدارس صدرا از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای تربیت نیروهایی مومن و کارآمد برای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: 5 دبیرستان علوم و معارف اسلامی (صدرا) در استان لرستان وجود دارد و تاکنون 1900 نفر از این دبیرستان ها فارغ التحصیل شده اند .

وی با بیان اینکه دبیرستان های علوم و معارف اسلامی با هدف گسترش رشته های معارفی و دینی در کشور راه اندازی شده اند، خاطر نشان کرد: اکثر دانش آموزان این مدارس به حوزه های علمیه جذب خواهند شد .

مسئول دبیرستان های علوم و معارف اسلامی استان لرستان در پایان افزود: دبیرستان های علوم و معارف اسلامی در راستای تقویت بنیه علمی دینی دانش آموزان برای جذب ورود به حوزه های علمیه تاسیس شده اند که امید می رود با همکاری های همه جانبه دست اندرکاران این مدارس و کمیته های عضو در تربیت نسلی مومن و ولایی و علمی برای نظام جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha