پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهرامسری

رئیس سازمان دبیرستان های علوم و معارف اسلامی(صدرا) با اشاره به این که ۱۰ هزار دانش آموز در مدارس صدرا تحصیل می کنند، گفت: تعداد دبیرستان های صدرا سازمان تبلیغات اسلامی به ۱۵۰ مدرسه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، داوود بهرامسری، امروز در همایش تجلیل از مدیران، دبیران و دانش آموزان ممتاز مدارس صدرا در حوزه هنری خرم آباد با بیان اینکه هم اکنون 10 هزار دانش آموز در مدارس صدرا به تحصیل علوم و معارف اسلامی مشغول هستند، گفت: هم اکنون تعداد دبیرستان های صدرا سازمان تبلیغات اسلامی به 150 مدرسه رسیده است .

وی با بیان اینکه ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس صدرا از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: اهتمام ویژه ای برای گسترش و تقویت رشته های معارف اسلامی در کمیته این مداس وجود دارد و حوزه های علمیه، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی با جدیت برنامه های ارتقاء کیفیت آمزشی را دنبال می کنند .

رئیس سازمان دبیرستان های صدرا با اشاره به اینکه هر ساله بین یک هزار تا یک هزار و 500 دانش آموز در مدارس صدرا پذیرش می شوند خاطر نشان کرد: امروز توسعه کمّی این مدارس تا حدی متوقف شده و تنها توسعه کیفی آموزش مدنظر است .

بهرامسری با بیان اینکه دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا به عبارتی حکم دژهای فرهنگی را دارد اظهار داشت: این مدارس با تربیت نیروهای مومن و انقلابی و متخصص در خنثی سازی توطئه های فرهنگی و جنگ نرم دشمن نقش خود را بخوبی ایفا می کنند .

وی در پایان اشاره به اینکه از 10 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل در دبیرستان های صدرا 5 هزارو 300 نفر پسر و 4 هزارو 700 نفر دختر هستند، گفت: بخش اعظمی از فارغ التحصیلان این مدارس جذب حوزه های علمبه و سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در کشور می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha