پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دهه فجر

مقام دستگاه قضایی گفت: هر چقدر دشمن در برابر مردم و نظام اسلامی ما گستاخ تر شدهد، شاهد حضور پررنگ تر و با صلابت تر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر هادی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر این که امسال نیز راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور مردم به یک راهپیمایی ماندگار و تماشایی تبدیل خواهد شد، ابراز داشت: به لطف خدای متعال و به کوری چشم دشمنان قسم خورده این مردم و انقلاب حضور ملت ما در همه عرصه های دفاع از نظام و کشور از جمله راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، حضوری پرشور و خیره کننده بوده است و امسال نیز قطعاً همین گونه خواهد شد.

وی افزود: مردم اگر چه از برخی مسایل و مشکلات ناراضی هستند و به ویژه نسبت به مسایل اقتصادی و معیشتی گلایه دارند اما در دفاع از انقلاب و پاسداشت میراث خون مطهر شهدا و امام عزیز و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، یکدل و هم قسم هستند و از آرمان ها و ارزش های انقلابی و اسلامی خود کوتاه نمی آیند.

این مقام دستگاه قضایی بیان داشت: پس از سپری شدن 39 سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور یکپارچه مردم ما در مراسم هایی چون 22 بهمن نشان می دهد که با بصیرت انقلابی و ولایی خود در صحنه حضور دارند و نمی گذارند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha