پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نمایش قدرت و همبستگی مردم ایران اسلامی در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب است .

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز منشاء بیداری اسلامی در جهان شده است، گفت: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگویی در جهان برای دفاع از مظلومان و آزاد اندیشان جهان است .

وی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان نظام برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی انواع توطئه ها و نقشه ها را بکار گرفتند، خاطر نشان کرد: توطئه و خواب دشمنان اسلام و انقلاب در این مسیر نتیجه نداد و روز به روز بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی در تمامی عرصه ها افزوده شده است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم ایران اسلامی در صحنه های مختلف نظام در طول 39 سال گذشته، یادآور شد:ملت ولایت مدار و شهیدپرور ایران اسلامی در این سالها نشان داده اند که همواه تابع محض ولایت و دفاع از ارزش های ناب اسلام و انقلاب هستند .

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به اهمیت و ضرورت راهپیمایی مردم در یوم الله 22 بهمن، گفت: مردم در این روز اوج همبستگی خود را برای دفاع از انقلاب به نمایش می گذارند و بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان نظام خواهند زد .

وی با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در استان لرستان نیز همگام با سایر نقاط کشور با شور و شعور مردم بابصیرت برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این راهپیمایی در شهرستانها، بخش ها، روستاها و مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در خرم آباد نیز از میدان شهدا به سمت میدان 22 بهمن برگزار خواهد شد گفت: سخنران راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در خرم آباد حجت الاسلام والمسلمیین منتظری دادستان کل کشور خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha