شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، یوم الله ۲۲ را بهمن نماد وحدت اقوام و اقشار جامعه دانست و گفت: إن شاءالله همگرایی و وحدت ملت مقدمه‌ای بر ظهور دولت کریمه امام زمان(عج) خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و در پیش بودن یوم الله ۲۲ بهمن، با بیان اینکه ملت ایران همواره وفاداری خود به انقلاب و آرمان ولایت فقیه را اثبات کرده است، اظهارداشت: مردم شهید پرور، با درک شرایط کنونی و علارقم تحمل فشارهای سنگین اقتصادی، حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت.

وی 22 بهمن را نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران خواند و تصریح کرد: به‌یقین مردم غیور ایران در این راهپیمایی عزت‌آفرین، با هر سبک و سلیقه‌ای در یوم الله ۲۲ بهمن حضور به هم رسانده و اعلام وفاداری خود به ولایت فقیه و براعت از دشمنان را با فریادهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، یوم الله ۲۲ بهمن نماد را وحدت اقوام و اقشار جامعه خواند و افزود: به‌یقین همه آحاد و اقشار جامعه با حضوری گسترده در راهپیمایی عزت‌آفرین، غیرت دینی و ملی خود را با ندای عدالت‌خواهی به رخ جهانشان می‌کشانند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، در پایان با دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهارداشت: دستاورد حضور یکپارچه مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، حمایت یکپارچه از نظام اسلامی و اعلام پایبندی به خون و آرمان شهدا و حضرت روح الله(ره) است که إن شاءالله این وحدت و یکپارچگی مقدمه‌ای بر ظهور دولت کریمه حضرت حجت(عج) خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha