پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله العظمی سید محمد سعید حکیم در دیدار دانشجویان

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از ، گفتند: جوانان دانشجو در عمل خالصانه به واجبات کوتاهی نکنند و با صلابت و ایمان در برابر چالش ها و امور فریبنده که آنان و جامعه را هدف قرار می دهد، ایستادگی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از دانشجویان، گفتند: جوانان دانشجو در عمل خالصانه به واجبات کوتاهی نکنند و با صلابت و ایمان در برابر چالش ها و امور فریبنده که آنان و جامعه را هدف قرار می دهد، ایستادگی کنند.  

معظم له به همبستگی و وحدت موجود در جامعه عراقی اشاره کردند که متعرض یک لرزش بزرگ شد و تصریح کردند: اگر این حادثه در یکی از کشور های اروپایی اتفاق می افتاد، قطعاً از هم می پاشید، امّا عراقی ها به فضل التزام به اعتقادات خود و کارآمدی آن، توانستند تمامی توطئه و برنامه های دشمن را خنثی سازد.

آیت الله حکیم بار دیگر قشر جوان را به مسلح شدن به سلاح علم و اعتقاد برای مقابله با فرهنگ های بیگانه و پایبندی به فرهنگ صحیح اسلامی و اصول حقّه که دین، جامعه و وطن را از نابودی حفظ کرده است، دعوت کردند.

ایشان در پایان سخنان خود به به آیه شریفه ((والعصر إن الإنسان لفي خسر إلا الذين آمنوا وعملوا الصالحات وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر)) اشاره کرده و از حاضران خواستند سخنان و توصیه هایشان را برای هم کلاسی های خود بازگو کنند و به زیارت عتبات مقدسه اهمیت دهند؛ چرا که عتبات مقدسه اصول، ائمه ما و دین ما را یادآور می شود و موجب تمسک و التزام ما به آن بزرگواران و سیره آن ها می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha