پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سازمان اسلامی برنده جایزه «بهترین خیریه اسلامی ۲۰۱۸» در انگلیس شد

حوزه/سازمان «امداد جهانی مسلمان» در انگلیس که در بیش از ۴۰ کشور جهان فعالیت های بشردوستانه انجام داده، برنده جایزه بهترین نهاد خیریه سال ۲۰۱۸ در انگلستان شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از pendletoday، سازمان خیریه مسلمان در شهر نلسون انگلستان، برنده جایزه «بهترین نهاد خیریه سال 2018 در انگلیس شده و اعضای این گروه اسلامی موفقیت به دست آورده را در ششمین جشن سالانه «تاثیر مثبت مسلمانان بریتانیا» جشن گرفتند.

این سازمان با نام «امداد جهانی مسلمان» در مراسمی که در برادفورد برگزار شده بود این جایزه را به دست آورده و در میان صدها سازمان امدادگر و خیریه از سرتاسر انگلستان انتخاب شد. این سازمان امدادی و خیریه به دلیل فعالیت های بشر دوستانه خود در روستاهای سرتاسر آفریقا و عملیات های امدادی در بیش از 40 کشور جهان درجهت ریشه کن سازی فقر و بیماری و همچنین فراهم سازی کمک های بشردوستانه در هنگام فجایع طبیعی، جنگ و درگیری در نقاط مختلف جهان انتخاب شد.

مجاهدین بن جمشید سرپرست ارتباطات و بازاریابی این سازمان گفت: برنده شدن این جایزه شاهدی بر فعالیت های سخت کوشانه اعضای سازمان است و به ما انگیزه ای می دهد تا بیش از گذشته فعالانه تر برای کمک به مردم تلاش کنیم.

محمد رزاقی مدیر این سازمان خیریه نیز از تمامی سازمان های خیریه، دست اندرکاران، اهداکنندگان کمک های مالی و دیگر داوطلبانی که در فعالیت های بشردوستانه این خیریه مشارکت داشته اند قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha