شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اخلاق مهم‌ترین اصلی است که یک انسان به آن نیاز دارد و توجه به این اصل در بین ورزشکاران و جامعه ورزشی بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال طلاب مدارس علمیه قزوین، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارکه  فجر با اشاره به اینکه باید دست‌به‌دست هم داده تا ورزش همراه با اخلاق را در جامعه نهادینه شود، اظهار داشت:  ورزش قهرمانی اگر همراه با اخلاق دینی و ارزش‌های نظام اسلامی نباشد، پیروزی در آن، اهمیتی نخواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: اخلاق مهم‌ترین اصلی است که یک انسان به آن نیاز دارد و توجه به این اصل در بین ورزشکاران و جامعه ورزشی بسیار مهم است.

وی تصریح کرد:  وجود سجایای اخلاقی در ورزشکاران، تکریم و توجه دادن ورزشکاران به کرامت انسانی و رعایت حرمت دیگران را از دیگر اصول کاری مربیان ورزشی دانست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد:  امروز رسانه‌های دشمن تلاش خود را درصدد کمرنگ کردن این اصل در فرهنگ ما متمرکز کرده‌اند و ازاین‌رو باید هوشیار باشیم.

وی بیان کرد: مربیگری در ورزش  یک شغل با اهمیت، زیبا و عاشقانه است و باید مربیان به حرفه خود نگاه عاشقانه داشتند باشند و با اخلاص کار کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: اخلاق مهم‌ترین اصلی است که یک انسان به آن نیاز دارد و توجه به این اصل در بین ورزشکاران و جامعه ورزشی بسیار مهم است اما متأسفانه شاهدیم که امروز اخلاق در جامعه ورزش ما کمرنگ شده و یا به آن بی‌توجهی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ورزش کردن در بین تمام اقشار مختلف جامعه ترویج و گسترش پیداکرده و امیدواریم که بتوانیم ورزش را در جامعه نهادینه کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی اظهار کرد: در مدارس علمیه قزوین طلاب علاوه بر اینکه مشغول دروس حوزوی هستند در کنار آن نیز ورزش‌های مختلفی در دستور کار طلاب قرار دارد.

وی تصریح کرد:  رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها ورزش طلاب را مورد تأکید خود قرار داده‌اند و ما باید رهنمودهای معظم له را نصب‌العین خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha