پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: ورزش پهلوانی با نام امام علی (ع) آغاز می شود و جوانمردان، رفتار امیرالمومنین علی (ع) را سرمشق خود قرار می دهند، چرا که پهلوانان، مورد اعتماد مردم هستند و از اراده قوی و شجاعت برخوردارند که این امر به خاطر رعایت اخلاق پهلوانی در ورزش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزار ی حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال طلاب مدارس علمیه استان قزوین، گفت: در جامعه اسلامی ورزش ارزش است و پیوند بین اخلاق و دین همطراز رشد جسم، تقویت روح و آزادگی است.

وی ادامه داد: در زمانی که دشمن تهاجم فرهنگی را علیه نسل جوان و نوجوان ما آغاز کرده و اعتیادهای جدیدی که مردم و برخی جوانان جامعه را تهدید می کند راه برون رفت از آسیب های پیشروی جوانان، توجه به ورزش است.

حجت الاسلام مصطفایی با بیان این که فراگیر شدن ورزش در جامعه به هر میزان سبب نشاط و شادابی جامعه می شود، ادامه داد: امروز ورزشکاران ما در میدان های ورزشی دست به دعا برداشته و سجده می کنند و نام امامان را روی پیراهن خود درج می کنند، این امر چهره دوست داشتنی و ماندگاری را خلق می کند.

وی اظهار کرد: ورزش پهلوانی با نام امام علی (ع) آغاز می شود و جوانمردان، رفتار امیرالمومنین علی (ع) را سرمشق خود قرار می دهند، چرا که پهلوانان، مورد اعتماد مردم هستند و از اراده قوی و شجاعت برخوردارند که این امر به خاطر رعایت اخلاق پهلوانی در ورزش است.

یادآوری می شود، این مسابقات به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha