جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه مردم دین خود به انقلاب را ادامه کرده و هم اکنون نوبت مسئولان است، گفت: إن شاءالله همانطور که مردم عهد و دین خود را ادا کردند، مسئولان نیز بیش از پیش در راستای رفع محرومیت‌ها و مشکلات تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تقدیر ویژه از غیرت دینی و انقلابی مردم اهواز، اظهارداشت: همان‌طوری که امروز مردم کلان‌شهر اهواز به صورت گسترده و با شکوه، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ شرکت کردند، سایر مردم شهرستان‌های استان خوزستان نیز همچون اهواز قهرمان حضوری جانانه داشته و با آرمان مقدس شهدا تجدید بیعتی دوباره بستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران قدر و ارزش این انقلاب را می‌دانند، گفت: قطعاً امروز به‌عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار خوزستان به ثبت خواهد رسید و مردم قهرمان اهواز نیز با راهپیمایی گسترده خود، معرفت ولایی و انقلابی خویش را به منصه ظهور رساندند.

امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولاتی عظیم در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی است، گفت: امروز نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه و بین‌الملل، یک نقش کلیدی و تأثیرگذار است و این مهم تنها به برکت حمایت قاطعانه مردم از نظام و آرمان‌های انقلابی‌شان است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، یکی از دستاوردهای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را همگرایی و وحدت میان آحاد و اقشار جامعه دانست و تصریح کرد: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که انقلاب اسلامی در روح و جان مردم جریان داشته و تحت هیچ شرایطی از آن دست بر نخواهند داشت.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان با بیان اینکه مردم خوزستان با حضور در راهپیمایی غیرت آفرین جشن انقلاب، صحنه‌های بسیار باشکوهی را رقم زدند، اظهارداشت: إن شاءالله همانطور که مردم عهد و دین خود را ادا کردند، مسئولان نیز بیش از پیش در راستای رفع محرومیت‌ها و مشکلات تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha