جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صفر فلاحی معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ معاون فرهنگی آستان کریمه اهل‌بیت(س) بابیان اینکه انقلاب اسلامی از پدیده‌های نادر در تاریخ حیات بشری است، گفت: با وجود مشکلات مختلف اما همچنان انقلاب اسلامی در میان کشورهای مختلف دنیا حرف برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ صفر فلاحی شب گذشته در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی ایام دهه مبارک فجر که در سالن ولایت پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی وارد چهلمین سال پیروزی خود می‌شود، اظهار کرد: باید تاریخ پیدایش دین تا حیات پیامبر اکرم(ص) و همچنین تاریخ شیعه تا پیدایش انقلاب اسلامی را برای مورد مطالعه قرار دهیم تا بتوانیم از رخ‌دادهای تاریخی تحلیل درستی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از پدیده‌های نادر در تاریخ حیات بشری است، اضافه کرد: با وجود مشکلات مختلف اما همچنان انقلاب اسلامی در میان کشورهای مختلف دنیا حرف برای گفتن دارد.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به آثار فردی گسترش ورزش در جامعه خاطرنشان کرد: اگر امروزه فردی برای رسیدن به سلامتی ورزش می‌کند باید او را تشویق کرد؛ نخستین کاربرد ورزش سلامتی افراد است.

وی از آثار اجتماعی ورزش یاد کرد و گفت: تمرین هم‌گرایی، که در ورزش سالم و تیمی مشاهده می‌شود، آموزش دوری از خودخواهی و ایجاد تعامل و عدالت در جامعه از جمله آثار اجتماعی ورزش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha