جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: امروز همه مردم نشان دادند که ارادت قلبی به انقلاب و رهبرشان داشته و هیچ‌گاه پشت به کشورشان نمی‌کنند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تقدیر از حضور گسترده و هزاران نفری مردم اهواز در جشن بزرگ انقلاب، اظهارداشت: امروز همه مردم نشان دادند که ارادت قلبی به انقلاب و رهبرشان داشته و هیچ‌گاه پشت به کشورشان نمی‌کنند.

امام جمعه اهواز، با اشاره به حضور دوشادوش روحانیت در کنار مردم، گفت: من به شخصه نظاره‌گر آن بودم که طلاب جوان و روحانیون با نشاط و روحیه‌ای وصف‌ناشدنی شور و حالی به این جشن انقلاب می‌بخشیدند که از همه آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر اینکه دولت موظف به حل دغدغه‌های معیشتی مردم است، تصریح کرد: مردم خوزستان هم‌زمان با سایر نقاط کشور برای اعلام وفاداری به نظام اسلامی در میادین حاضر و ندای همگرایی سر دادند؛ پس با این اقدام دین خود را ادا کرده‌اند اما پس از آن نوبت دولت و مسئولان است که در جهت رفع دغدغه‌های معیشتی مردم، گام مؤثر بردارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان خون شهدا را پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: تا زمانی که یاد و راه شهید در جامعه ساری و جاری باشد و مردم دم از شهیدان زنند، هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در اراده پولادین ملت اثرگذار باشد و در آن رخنه کند؛ چراکه مرز شهید درنوردیدنی نیست!.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha