پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دادستان

حوزه/ دادستان کل کشور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن خرم آباد گفت: خداوند نعمت جمهوریت و اسلامیت را در این انقلاب به ما عنایت فرموده که باید بدانیم این دو مفهوم در هم تنیده هستند و جمهوریت منهای اسلامیت برابر با انحراف است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین منتظری، در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در جمع راهپیمایان خرم آبادی با اشاره به اینکه مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی امروز با حضور خود در صحنه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب خشم دشمنان نظام را برانگیختند، گفت: جاری نمودن خون تازه در رگهای انقلاب اسلامی پیام راهپیمایی امروز مردم بود .

وی با اشاره به اینکه مردم آمدند تا به آمریکای جنایتکار، صهیونیست ها و هم پیمانان آنها و همچنین اغتشاشگران بگویند که هرگز اجازه تعدی و دخالت در سرنوشت میهن عزیزمان را به هیچکس نخواهیم داد .

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه ملت فهیم ایران اسلامی اجازه دخالت، سلطه گری و غارت کشور را به هیچ کس نخواهد داد، خاطر نشان کرد: حضور حماسی و دشمن شکن مردم در صحنه های مختلف انقلاب این پیام را به دشمنان خواهد داد که هرگز اجازه سلطه  و غارت در ایران را نخواهیم داد و ملت با صلابت در دفاع از ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده است .

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه خدای متعال در طول 14 قرن نعمت اسلام را به ما ارزانی داشته است گفت: خداوند نعمت جمهوریت و اسلامیت را در این انقلاب به ما عنایت فرموده که باید بدانیم این دو مفهوم در هم تنیده هستند و جمهوریت منهای اسلامیت برابر با انحراف است .

وی با بیان اینکه ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی با وجود نواقص و کمبودهای اقتصادی باز هم پشتیبان انقلاب هستند و هرگز از آرمان ها و ارزش های امام (ره) و شهدا دست برنمی دارند گفت: هیچ توطئه و نقشه ای از سوی مخالفان انقلاب نمی تواند هوشیاری ملت ایران را در حمایت از ولایت و میهن خدشه دار نماید.

دادستان کل کشور با بیان اینکه عزم قوه قضائیه مبارزه قاطعانه با فساد است، گفت: دستگاه قضایی با جدیت در این راه عزم خود را جزم کرده و هرگز کوتاه نخواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از فساد، گفت: مسئولان با تلاش روز افزون خود در راه خدمت به مردم، اجازه سوء استفاده را به دشمنان اسلام و انقلاب ندهند .

وی در پایان بر حفظ وحدت و یکپارچگی ملت در برابر دسیسه های دشمنان تاکید کرد و افزود: هوشیاری و بصیرت روزافزون تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha