شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سرنگونی هواپیمای اسرائیلی به معنی پایان قاعده تجاوز بدون پاسخ است و اسرائیل از این به بعد نمی تواند از این قاعده در درگیری استفاده کند و به اهداف خود دست یابد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سرنگونی هواپیمای اسرائیلی به معنی پایان قاعده تجاوز بدون پاسخ است و اسرائیل از این به بعد نمی تواند از این قاعده در درگیری استفاده کند و به اهداف خود دست یابد.

شیخ قاسم با اشاره به اینکه اسرائیل سرگردان است و گزینه جنگ برای آن نتیجه بخش نیست و گزینه انتظار هم خطر ها و تهدید ها را می افزاید، افزود: اسرائیل دیگر نمی تواند وارد جنگ شود؛ چرا که ممکن است عواقب و خسارت های جنگ برایش سنگین باشد. همچنین اسرائیل نمی تواند تحمل کند که قدرت طرف مقابل رو به رشد و افزایش است و نمی داند که چگونه در آینده با این قدرت مقابله کند.

* اگر مقاومت نبود، تمامی منطقه به کتترل اسرائیل در می آمد

وی افزود: اگر مقاومت نبود، تمامی منطقه به کتترل اسرائیل در می آمد و در اسرائیل متمرکز می شد و جغرافیای خود را تا کشور های اطراف توسعه می داد و لبنان از دست اسرائیل خارج نمی شد.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: به برکت مقاومت، لبنان قدرتمند تر شده و این قدرت از ارتش، ملت و مقاومت بوجود آمده است؛ چرا که رؤسای سه گانه لبنان گفتند که تعرض به مرز های کشور و آب های آن را نمی پذیرند.

معاون دبیر کل حزب الله پیرامون سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این انقلاب، انقلابی معمولی نبود، بلکه انقلاب ملت ایران و ملت های منطقه، انقلاب روح مقاومت و انتفاضه علیه سرسپردگی و نوکری بود.

شیخ قاسم اشاره کرد: انقلاب ایران، انعطافی به سوی عصر آزادی و پیروزی ها بوجود آورد که همه آن به برکت جهاد و جانفشانی رهبر و ملت ایران اسلامی است و هجمه های استکبار و مقابله آن با ایران به خاطر این است که در کنار مقاومت و ملت های منطقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha