سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جشن پیروزی انقلاب در کشمیر

حوزه/ به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور اقشار مختلف مردم در جامو کشمیر برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، از طرف انجمن شرعی جامو کشمیر بمناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در جامو کشمیر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید حسن الموسوی الصفوی رئیس انجمن شرعی شیعه٬ مولوی غلام رسول حامی رئیس کاروان اسلامی٬ مولوی محمد تجمل قادری٬ سید محمد حسین موسوی٬سید محمد حسین صفوی٬مولوی سید محمد حسین حسینی امام جمعه مسجد سونه پا٬پروفیسور سید افضل و علمای دیگر حضور داشتند.

سخنرانان مراسم انقلاب اسلامی را برای جهان اسلام قابل افتخار خوانند و گفتند: پیام انقلاب اسلامی این است که وقتی ما مثل قرآن و سنت یک نظام جامع و کامل داریم و با این شعار علیه ظلم ایستاده گی کنیم هیچ کس نمی تواند ما را از پیروزی دور کند.

سخنرانان عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت٬ را رهبری با اخلاص و ایمان به حقانیت دانست و گفت:ایران در گذشت آمچگاه استکبار بوده و شاه میخواست چهره اسلام را خراب کند و امام خمینی ره با رفتار و عمل ملت ایران را برای هر نوع قربانی برای انقلاب اسلامی آماده کرد و هدف قدرت های استکباری را ناکام ساخت.

سخنرانان در ادامه گفتند: قدرت های استعماری قبل از انقلاب اهداف امام خمینی ره را می دانستند و برای همین به شاه کمک می کردند و بعد از انقلاب هم از دشمنی عقب نشینی نکرده اند اما دشمن هیچگاه در هدف پلیدشان موفق نشده اند.

حجت الاسلام سید حسن الموسوی الصفوی هم سالروز انقلاب اسلامی را به مردم ایران تبریک گفت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی مرکز امید مظلومین و مستصعفین جهان است٬ استکبار بعد از ۳۹ سال  از دشمنی خود نتوانسته عزت و استقامت ایران را درهم شکند.

وی افزود: هند برای سرکوبی جنبش آزادی خواهان جامو کشمیر راه ضرب و شتم را انتخاب کرده اما با تلاش مردم بی دفاع هند نتوانستند به هدف شومشان برسد. بدون راه حل قابل قبول درمورد مسله کشمیر منطقه نمیتواند امنیت داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha