سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مسابقات ورزشی مدرسه جیرفت

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) جیرفت از برگزاری مسابقات ورزشی در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام حمید برنا از برگزاری مسابقات تفریحی ورزشی طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) جیرفت خبر داد و گفت: باتوجه به این  که طلاب برای تاثیر بیشتر در جامعه درکنار تقویت و رشد روحی نیاز به تقویت جسمی نیز دارند، مدرسه امام صادق(ع) در نظر دارد تا فضای فعالیتهای ورزشی را برای طلاب فراهم کند.

وی افزود: یکی از برنامههایی که باعث ایجاد انگیزه ورزش کردن در طلاب میشود، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی مختلف است که باعث ترغیب طلاب برای انجام فعالیتهای ورزشی می شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) جیرفت به دیگر فواید برنامههای ورزشی اشاره کرد و افزود: از دیگر فواید برگزاری مسابقات ورزشی ایجاد فضای سرزندگی و شاد در میان طلاب و شناسایی استعدادهای ورزشی  است.

حجت الاسلام برنا به برگزاری مسابقات ورزشی در مدرسه علمیه امام صادق (ع) جیرفت اشاره کرد و بیان داشت: با تصمیم مسئولین مدرسه قرار بر این شد تا مسابقات ورزشی در رشتههای مختلفی چون والیبال و فوتسال، پس از امتحانات طلاب برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: برای پر نشاط کردن فضای مسابقات در کنار برنامههای ورزشی، مسابقاتی تفریحی در قالب بازیهایی با فعالیت بدنی بالا میان طلاب برگزار کردیم که هر دو بخش مورد استقبال طلاب مدرسه قرار گرفت.

حجت الاسلام برنا خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات، در مراسمی با حضور حجت الاسلام سعادت فر، امام جمعه جیرفت، از برگزیدگان تقدیر به عمل میآید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha