پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ناصر رفیعی

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی بابیان اینکه هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات می‌رسد، گفت: باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ناصر رفیعی، دوشنبه شب در جمع زائران حرم مطهر در شبستان امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه افرادی که با دشمنان اسلام طرح دوستی می‌ریزند به خداوند ایمان ندارند، اظهار کرد: اگر افشاگری‌های حضرت زهرا سلام‌الله علیها نبود امروزه دین اسلام و مذهب تشیع نیز وجود نداشت.

وی بابیان اینکه هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات می‌رسد، اضافه کرد: باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به اینکه بیان ظلم‌هایی که به حضرت زهرا(س) شد با موضوع وحدت تداخلی ندارد، مطرح کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها به دشمن‌شناسی تأکید بسیاری داشتند و شهادت ایشان نیز در مبارزه با دشمنان اسلام که واقعه غدیر را تکذیب کرده بودند، اتفاق افتاد.

وی بابیان اینکه پس از شهادت پیامبر اسلام(ص) بذر نفاق در میان مسلمانان رشد کرد، خاطرنشان کرد: خطبه فدکیه را باید تمام مردم بخوانند چرا که نکات بسیاری در این خطبه نهفته است و اگر مسلمانان از این نکات بهره‌ ببرند می‌توانند در دنیا و آخرت به سعادت برسند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه حضرت زهرا سلام‌الله علیها جان خود را برای امام زمان خود فدا کردند، تصریح کرد: امیرالمؤمنین علیه‌السلام برای حفظ اسلام اجازه نداشتند که دست به شمشیر ببرند و خود ایشان نیز  فرموده‌اند که اگر من برای دفاع از غدیر قیام می‌کردم دیگر اسمی از اسلام باقی نمی‌ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha