پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام‌ زکریا نیکویی

حوزه/ حجت الاسلام نیکویی از تلاش جامعه وعاظ انقلابی برای تشویق خیرین به فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی در جنوب کرمان خبر داد.

حجت الاسلام زکریا نیکویی معاون بسیج رسانه کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از تلاش برای تشویق خیرین به فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی، در استان کرمان خبر داد و گفت: طی فعالیتهایی که در چند ماه گذشته با گروه جهادی وعاظ و مبلغین انقلابی در مناطق زلزلهزده کرمان داشتیم، در جریان اتفاقات شکل گرفته در رابطه با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در جنوب استان قرار گرفتیم و طبق دعوت استاندار کرمان از فرمانده کل سپاه پاسداران برای بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در مناطق جنوب استان، از این طرح ها بازدید شد.

معاون بسیج رسانه کشور در رابطه با وضعیت طرحهای اقتصاد مقاومتی در جنوب کرمان، افزود: طی این سفر از شهرستانهای قلعه گنج و رودبار جنوب بازدید کرده و شاهد فعالیتهای مهمی در عرصه اقتصاد مقاومتی بودیم.

وی افزود: پروژههایی مانند کارخانه فراوردههای خرما، کارخانه روغن کشی کنجد، کارخانه آهک و  مجتمع ۱۰۰۰ رأسی بز شیری و طرحهای دیگر در شهرستان قلعه گنج و همچنین بهره برداری از ۱۰  هکتار زمین زراعی مجهز به آبیاری زیر سطحی در شهرستان رودبار جنوب، موجب اشتغالزایی برای جوانان و مردم این دو شهرستان محروم شده است.

حجت الاسلام نیکویی ادامه داد: برای اطلاع بیشتر از وضعیت منطقه از نزدیک با مردم منطقه ارتباط گرفته و از وضعیت موجود سؤال شد که مردم شریف شهرستانهای قلعه گنج و رودبار جنوب با وجود مشکلات، از وضعیت موجود راضی بوده و اذعان به این مساله داشتند که طرحهای اقتصاد مقاومتی در جنوب کرمان جواب دادهاند.

وی، وضعیت موجود را کافی ندانسته و بیان داشت: مطمئنا این وضعیت تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله دارد که این موضوع همت مردم و خیرین در کمک کردن به مسئولین در اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی نه تنها در جنوب کرمان، بلکه در کل  استان را طلب میکند.

وی در پایان افزود: در همین راستا در نظر داریم با برنامهریزی، خیرین مشتاق به فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی را برای ایجاد و گسترش طرحها در کل استان کرمان را شناسایی و جذب کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha