سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مراسم حمایت از مقاومت در حوزه علمیه حضرت زهرا در لبنان

حوزه/ حوزه علمیه حضرت زهرا(ع) وابسته به جامعة المصطفی در کشور لبنان با همکاری شورای حمایت از مقاومت اسلامی، مراسم "هفته حمایت حوزویان از مقاومت" را برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت شهدای مقاومت لبنان و با هدف حمایت از رزمندگان مجاهد مقاومت که با خون خود تصاویر زیبایی از حماسه را به در برابر تکفیری ها و رژیم صهیونیستی به تصویر کشیدند، حوزه علمیه حضرت زهرا(ع) وابسته به جامعة المصطفی در کشور لبنان با همکاری شورای حمایت از مقاومت اسلامی، مراسم "هفته حمایت حوزویان از مقاومت" را برگزار کرد.

در این مراسم تعدادی از مدیران بخش های مختلف حوزه علمیه حضرت زهرا(ع) و بانوان مدرّس حوزه و گروهی از خواهران طلبه شرکت داشتند و مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

برنامه بعدی این مراسم سخنرانی شیخ امین ترمس معاون تربیتی فرهنگی حوزه علمیه حضرت زهرا(ع) بود که به حاضران خوشامد گفت و در بخش بعدی برنامه خانم جمال عمار عضو شورای اداری هیئت حمایت از مقاومت در سخنان خود بر ضرورت حفظ مسیر مقاومت با استفاده از تمام ابزارهای موجود تاکید کرد و گفت: وظیفه حمایت از مقاومت در درجه اول وظیفه ای فردی است که ثمره آن را در دنیا و آخرت برداشت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha