سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ساجد علی نقوی ضمن عرض تبریک به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران همبستگی و وحدت مسلمین در جهان بوده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ حجت الاسلام والمسلمین ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان ضمن عرض تبریک بمناسبت سالروز پیروز انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران همبستگی و وحدت مسلمین در جهان بوده است و ما هم میتوانیم این شعار را در کشورمان استفاده کنیم.

وی افزود: بزرگترین انقلاب اسلامی این است که در کشور حاکمیت و تعلیمات قرآن اجراء شود، فضای وحدت  را در بین مسلمانان ایجاد کند و از تفرقه و تخریب یک دیگر اجتناب کند.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان  رمز پیروزی انقلاب اسلام ایران را پیروی امام به سنت پیامبر اسلام (ص) دانست و گفت: دوران پیروزی انقلاب اسلامی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ره در هر قدمی که برمیداشت برگرفته از اقوال پیامبر (ص) و سیره پیامبر (ص) بود. منبع انقلاب امام خمینی مردمی بود، به همین علت، علیرغم همه توطئه ها، ظلم، سوء استفادهای دشمن، تفرقه افکنی دشمن، تحریم ها و دیگر عوامل امروز انقلاب اسلامی به عنوان قدرت قوی در جهان درخشان است.

* انقلاب اسلامی ایران صدای اسلام و بشریت است

وی ادامه داد: علاوه بر این راز موفقیت انقلاب اسلامی این است که این انقلاب یک انقلاب موقت نیست بلکه انقلاب آگاهی است. این انقلاب صدای اسلام و بشریت است. برای این صدها محقق، مجاهدین، محققان و علماء خون داده اند که انقلاب اسلامی پیروز شود و برای مستصعفین باقی بماند.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی به مسلمانان جهان یاد داد که در مشترکات جمع شوند و فروعات را نادیده بگیرند و ماهم به برکت انقلاب اسلامی شاهد وحدت مسلمین در جهان هستیم. نیاز داریم که در پاکستان هم یک سیستم عادلانه اجراء شود که تحت آن حقوق همه مردم محافظت شود.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی در پایان گفت: علت اقدامات استکبار علیه مسلمانان این است که فکر می کند مسلمانان متحد نیستند و نمی توانند علیه آنها اقدام کند. اگر ما می خواهیم در جهان به عنوان یک کشور زنده و مؤثر باقی بمانیم، باید برای دستیابی به اهداف بلند، متحد باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha