جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با تاکید بر این که حفظ انقلاب فقط به شعار دادن نیست و باید راه شهدای عزیز را ادامه داد، گفت: اگر در مقابل دشمن تفکر انقلابی و اسلامی نداشته باشیم، نمی توانیم پیروز میدان جنگ شویم، لذا امروز هم باید اندیشه و تفکر شهدا در جامعه ساری و جاری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازقزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، عصر امروز در نشست بصیرتی طلاب حوزه علمیه قزوین که در حسینیه مرحوم آیت الله شالی برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام های بسیاری داشت که اساسی ترین و مهم ترین پیام این حرکت، وفاداری مردم به انقلاب است که برای به ثمر رسیدن آن خون های زیادی ریخته شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی به سادگی به دست ما نرسیده است که به راحتی آن را از دست بدهیم، افزود: از دیگر پیام حضور مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب، حفظ اصل انقلاب، دور کردن دست بیگانه از آن و مقابله با اقداماتی که کند شدن سرعت انقلاب را در پی دارد، است.

وی با تاکید بر لزوم قدرشناسی مسئولان، افزود: مسئولان در روزهای باقی مانده از سال می توانند جهادگونه و انقلابی گام های موثری در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و بیکاری جوانان بردارند و در کنار آن به مسائل اعتقادی، فرهنگی و دینی نیز پرداخته شود تا جمهوری اسلامی همچون همیشه درخشنده باشد.

 مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ملت ایران با حضور حماسی در صحنه، وظایف خود را به نحو احسن و اکمل انجام داده اند و حال نوبت مسئولین است که  برنامه های خود را در جهت رشد فکری، اعتقادی، فرهنگی و اقتصادی مردم تدوین و عملیاتی کنند.

حجت الاسلام حسینی در پایان با تاکید بر این که حفظ انقلاب فقط به شعار دادن نیست و باید راه شهدای عزیز را ادامه داد، گفت: اگر در مقابل دشمن تفکر انقلابی و اسلامی نداشته باشیم نمی توانیم پیروز میدان جنگ باشیم، همین ملت در دوران دفاع مقدس از جان و مال خود گذاشتند و امروز هم باید اندیشه و تفکر شهدا در جامعه ساری و جاری باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha