شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت نخبگان شهید مرکز تبیان کابل

حوزه/ نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران تصریح کرد: انقلاب مردم بحرین زنده است و تا پیروزی نهایی به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبدالله دقاق، چهارشنبه شب طی سخنانی در همایش " 7 سال مقاومت در مظلومیت مظاعف" که در حسینیه شهدای قم برگزار شد، با اشاره به این که هفتمین سال انقلاب بحرین خونین را در حالی می گذرانیم که رژیم آل خلیفه در آغاز این سال احکام اعدام و نابودی و سلب تابعیت را صادر کرده است، اظهار داشت: تاکنون بیش از 540 نفر از معترضان رژیم آل خلیفه سلب تابعیت شده اند ودادگاه حکم سلب تابعیت و زندانی آیت الله شیخ عیسی قاسم را نیز تایید کرده است.

وی افزود: همه این فشارها برای این است که آیت الله عیسی قاسم و شیعیان مبارز دست از مواضع خود بردارند و حال آن که رژیم آل خلیفه باید بداند که این عالم دینی بسیار استوار و راسخ است و ملت بحرین این گونه هستند و در برابر ظلم ساکت نمی شوند.

وی با اشاره به این که انقلاب بحرین هنوز زنده است و به راه خود تا پیروزی ادامه می دهد، گفت: در حال حاضر ملت بحرین بیش از هر چیز دیگری نیازمند صبر و بصیرت است و این را باید همه بدانیم که از حیث راهبردی  آینده  از آن ملت بحرین است چرا که در وضع کنونی به لطف الهی محور مقاومت در سوریه و عراق و یمن به پیروزی رسیده و این پیروزی به بحرین هم خواهد رسید.

شیخ دقاق با بیان اینکه بی شک خون های مطهر شهدای بحرین همچون دیگر شهدای محور مقاومت اسلامی به ثمر خواهد نشست و باعث پیروزی انقلاب بحرین می گردد، ابراز داشت: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که همه معارضین رژیم آل خلیفه سلب تابعیت شده اند و رژیم حاکم فکر می کند که با این کارها و فشارها ، انقلابیون بحرینی را تحت فشار قرار داده و موج خیزش مردمی را مهار می کند و حال آن که این گونه نیست.

وی ادامه داد: ملت بحرین در این قضایا ، تنها به خدای متعال تکیه می کند و ما غیر از خدا به هیچ چیزی توکل نداریم، اثر حرکت مردمی ملت بحرین بسیار زیاد است و نیازمند دعای مومنان هستیم و تلاش ملت ما به یاری خداو دعای مومنین به سرانجام مقصود می رسد.

نماینده آیت الله عیسی قاسم در ایران همچنین با اشاره به حمایت پیدا و پنهان استکبار جهانی به خصوص آمریکا از رژیم آل خلیفه خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس و آل سعود از شیعیان بحرین می ترسند چرا که می دانند اگر شیعیان پیروز شوند با جمهوری اسلامی ایران ارتباط بیشتری برقرار می سازند و این مساله موجب تقویت بیش از پیش ایران اسلامی می شود.

وی در خاتمه افزود: مردم بحرین به خصوص شیعیان در مکتب و دستگاه امام حسین(ع) تربیت شدند و لذا با بصیرت حسینی و با شعار هیهات مناالذله در برابر ظلم ایستادگی کرده و از موضع حق خود کوتاه نمی آیند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha