جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای یمن

حوزه/ علمای یمن با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت های آل خلیفه علیه علما و ملت بحرین، خواستار ادامه راه انقلاب و مبارزه تا رسیدن به آزادی و استقلال ملت بحرین شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای یمن با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت های آل خلیفه علیه علما و ملت بحرین، خواستار ادامه راه انقلاب و مبارزه تا رسیدن به آزادی و استقلال ملت بحرین شدند.

متن بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس مخصوص خدایی است که فرمود:« ولتكن منكم أمة يدعون إلى الخير ويأمرون بالمعروف وينهون عن المنكر وأولئك هم المفلحون».

حمد و ستایش مخصوص خدایی است که یاور مستضعفان و در هم کوبنده جباران و مستکبران است و سلام و صلوات بر خاتم پیامبران و انبیا حضرت محمد بن عبدالله و خاندان پاکش که فرمودند:« أفضل الجهاد كلمة حق عند سلطان جائر»(بهترین جهاد، گفتن حق در برابر سلطان ظالم است).

امروز در هفتمین سالگرد انتفاضه و انقلاب ملت بحرین با تمامی اقشار و جریان های آن  قرار داریم و این انتفاضه همچنان مسالمت آمیز، وحدتگرا و برای ردّ استبداد و حکومت وحشیانه خاندان فاسد آل خلیفه و سر سپردگی آن به بیگانه و سلطه آل سعود و تفکر تکفیری آنان بر کشور است.

آل خلیفه موجب انتشار فساد و ستم شده، مساجد را بسته، روحانیون دینی را بازداشت کرده، تابعیت علمای بزرگ بحرین را لغو کرده، فرزندان شریف و آزاده بحرین را بی گناه به زندان فرستاده اند و این کار را تنها به خاطر انتقام از مردمی است که با روش مسالمت آمیز خواستار حقوق، آزادی و استقلال و پایان دخالت آشکار عربستان در امور کشور خود هستند.

انجمن علمای یمن در این سالگرد، همبستگی کامل خود را با تمامی اقشار و طایفه های ملت مظلوم بحرین و حمایت از انقلاب مسالمت آمیز اعلام می کند. این انقلاب برای تحقق، عدالت، برابری، رد ظلم و استبداد تلاش می کند.

انجمن علما اقدامات جنایتکارانه و تعرضات وحشیانه ای که رژیم آل خلیفه و آل سعود در خدمت به پروژه های استعماری و سلطه گری آمریکا و صهیونیست بر منطقه و غارت منابع و ثروت های آن و به بردگی گرفتن ملت های آن مرتکب می شود، محکوم می کند.

همچنین سکوت و همراهی سازمان های جامعه بین المللی که همچنان سرپوشی بر روی تعرضات آشکار به حقوق بشر در کشور های ستم دیده ما بوده، محکوم می کنیم.

علمای یمن بار دیگر بر خواسته خود در توقف جنایت های آل خلیفه در حق علما و ملت بحرین و در رأس آن آیت الله عیسی قاسم، شیخ علی سلمان و سایر علما، متفکرین و آزادگانی که در زندان هستند و در معرض بدترین تعرضات قرار می گیردند، تاکید می کند.

علمای یمن تمامی علما، انسان های با شرافت و آزاده جهان اسلام را به همبستگی با ملت بحرین و فریاد بر سر رژیم مستبد، ستمکار و سرسپرده به طاغوت و مستکبرین دعوت می کند.

همچنین از ملت بحرین می خواهد که برای ادامه انقلاب، مبارزه و جهاد مشروع خود تا تحقق آزادی و استقلال ملت تلاش کنند و از خداوند متعال می خواهد که آنان را یاری کرده و ثابت قدم نماید و شهدایشان را رحمت، اسرایشان را آزاد کند و تمامی امت اسلامی را هرچه زود تر به پیروزی و فرج برساند که خداوند بر هر چیزی توانا و به اجابت شایسته تر است.

انجمن علمای یمن

25/11/1396

28 جمادی الآخر 1439 هـ

14/2/2018م

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha