جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش حضرت روح الله

حوزه/دبیر همایش بین المللی «نهضت جهانی حضرت امام روح الله» با رویکرد و شعار «وحدت، مقاومت و آزادی قدس شریف»، در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری"حوزه" از بیرجند، حجت الاسلام روح الله نوری، دبیر همایش بین المللی «نهضت جهانی حضرت امام روح الله»،در این همایش که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد،اظهار کرد: بسیار مفتخریم که در روزهای آغازین ۴۰سالگی انقلاب اسلامی با برگزاری این همایش بزرگ،  یاد و خاطره امام راحل(ره)را زنده می کنیم.

وی افزود: هدف برگزاری این همایش آن است که بگوئیم در مقابل اشکال مختلف اسلام همچون اسلام آمریکایی، اسلام صهیونیستی و اسلام سوسیالیستی؛ اسلام نابی وجود دارد که در دنیا بی نظیر است و قابل مقایسه با هیچ اسلامی نیست.

دبیر همایش بین المللی «نهضت جهانی حضرت امام روح الله» با اشاره به سخنی از امام راحل(ره)مبنی بر این که "سربازان من در قنداق ها هستند"، تصریح کرد: در حقیقت این جمله امام راحل(ره)  درست است و امروز شهادت حججی‌ها‌ گواه این مدعا است.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر این که ما برگزاری این همایش را مقدمه نابودی اسرائیل می دانیم، خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است آن که امروز قلب همه مسلمانان برای مظلومیت مردم یمن و سقف هایی که روی سرشان می ریزد، می تپد.

دبیر همایش بین المللی «نهضت جهانی حضرت امام روح الله»  عنوان کرد: باید شاکر این انقلاب باشیم و در سایه این همایش بتوانیم در نابودی اسرائیل بکوشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha