جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: یک اقدام انقلابی و مردمی امام جمعه سرپل ذهاب که از دریافت کانکس امتناع و زندگی در چادر برای همدردی با سایر مردم زلزله زده را انتخاب کرده است، بیشتر خبرگزاری های دنیا را تحت تاثیر قرار داد و سبب شد که دید مردم نسبت به روحانیون مثبت تر از گذشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام فاطمی نسب، در گردهمایی مسئولین روابط عمومی های ستادهای نماز جمعه قزوین ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: باید در همه زندگی خود از این بانوی ولایتمدار پیروی نماییم..

وی افزود: قلب تپنده هر ستاد نماز جمعه، روابط عمومی آن است که امیدواریم مسئولین روابط عمومی ها بتوانند مطالب ائمه جمعه هر شهر را به خوبی منتشر وبه آگاهی مردم برسانند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: یک اقدام انقلابی و مردمی امام جمعه سرپل ذهاب که از دریافت کانکس امتناع و زندگی در چادر برای همدردی با سایر مردم زلزله زده را انتخاب کرده است، بیشتر خبرگزاری های دنیا را تحت تاثیر قرار داد و سبب شد که دید مردم نسبت به روحانیون مثبت تر از گذشته شود.

وی اظهار کرد: روابط عمومی در ستاد نماز جمعه باید قدرت رصد و تحلیل و در نهایت ارائه راهکار به مسئول ستاد یا امام جمعه آن شهر داشته باشد، چرا که روابط عمومی به عنوان مشاور رسانه ای درجه یک مسئول هر سازمان و مجموعه ای محسوب می شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان گفت: جایگاه اصلی روابط عمومی ها در ستادهای نماز جمعه باید نهادینه شود تا شاهد اطلاع رسانی دقیق نماز جمعه در خبرگزاری ها و صدا وسیما باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha