پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست اخلاق کاربردی پلیس

حوزه/ حجت الاسلام تمرخانی با تاکید بر این که روحانیت همواره یار و مددکار پلیس است، از حضور هوشمندانه، مردمی و مقتدرانه پلیس در برخورد با اغتشاشات اخیر تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام حسین تمرخانی، در نشست اخلاق کاربردی پلیس، در جمع پرسنل انتظامی ایلام، بر ضرورت افزایش آگاهی های پرسنل پلیس از مسائل روز ایران و جهان و نیز توجه به اخلاق کاربردی و اسلامی تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش حوزه های علمیه در کاهش آسیب های اجتماعی، افزود: حوزه های علمیه و روحانیت  در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشته و دارند

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه ایلام اظهار کرد: خوشبختانه روحانیت در هر جایی که حضور داشته، منشا اثر بوده و با ابزارهای دینی و آموزه های تربیتی در روند کاهش بزهکاری و آسیب های اجتماعی در جامعه نقش اثرگذاری داشته است.

حجت الاسلام تمرخانی با تاکید بر این که روحانیت همواره یار و مددکار پلیس است، از حضور هوشمندانه، مردمی و مقتدرانه پلیس در برخورد با اغتشاشات اخیر تقدیر کرد.

تعامل خوب و صمیمی حوزه و پلیس

سرهنگ حمید فتاحی، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام  نیز گفت:  نشست اخلاق کاربردی با هدف افزایش بصیرت کارکنان پلیس و همدلی و هماهنگی بیشتر پلیس و حوزه برگزار شد.

 وی به برکات تعامل خوب و صمیمی حوزه و پلیس اشاره کرد و افزود: با توجه به مأموریت حساس پلیس در تأمین امنیت و آرامش مردم و خدمت رسانی به جامعه، ارتقاء بینش و دانش کارکنان از لحاظ سیاسی و نیز اخلاق اسلامی بسیار لازم و مفید خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha