جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضور در جبهه جنگ نرم و مقابله دشمن به مراتب پیچیده تر و سخت تر از ۸ سال جنگ تحمیلی است. در آن دوران سخت دشمن در مقابل ما بود، اما امروز در لباس دوست و با تزویر و نیرنگ به جنگ با انقلاب و نظام برخاسته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در جمع معلمین منتخب آموزش وپرورش استان قزوین، گفت: ملت انقلابی ایران به برکت شهدا زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) می شوند و جهان را پر از عدل و ایمان خواهند کرد.

وی با بیان این که شهدا با ایمان قلبی در مسیری حضور یافتند که امروز انقلاب اسلامی را به عزت و اقتدار رسانده است، اظهار کرد: همه مسئولان و مردم وظیفه دارند با ایمان و اعتقاد قلبی راه شهدا را ادامه دهند و در راستای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضور در جبهه جنگ نرم و مقابله دشمن به مراتب پیچیده تر و سخت تر از ۸ سال جنگ تحمیلی است. در آن دوران سخت دشمن در مقابل ما بود، اما امروز در لباس دوست و با تزویر و نیرنگ به جنگ با انقلاب و نظام برخاسته است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهمترین و عظیم‌ترین رویدادهای قرن معاصر، دارای برکات و نتایج بسیار بزرگ و درخشانی در ایران و جهان بود، افزود:در عصری که می‌رفت عزت و شوکت اسلامی توسط استعمارگران ودشمنان اسلام پایمال شود و اخلاق و ارزش‌های اسلامی به بوته‌ی فراموشی سپرده شود، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به وقوع پیوست و فرهنگ و تمدن اصیل اسلامی را به ارمغان آورد و بارقه امید را در دل میلیون‌ها مسلمان در گوشه و کنار دنیا زنده کرد و باعث تجدید حیات اسلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به مسئله نفوذ اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بر مسئله نفوذ و تبیین آن اهتمام دارند و این همان جبهه گیری و سنگر سازی در برابر دشمن است و امروز باید در برابر دشمن جبهه بگیریم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha