جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 441148
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
شهدای بحرین

مستند " من هو الشهید التالی" با موضوع شهدای انقلاب بحرین در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) قم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که شب گذشته با حضور شیخ عبدالله صالح، نائب رییس جمعیت العمل الاسلامی بحرین، حجت الاسلام سید مرتضی العلوی السندی از رهبران جریان الوفاء الاسلامی، شیخ عدنان الحسینی از رهبران کتائب حزب الله عراق، حجت الاسلام ناظمی معاون بنیاد شهید قم و تنی چند از محققان و پژوهشگران حوزوی برگزار شد، امین بابا زاده، کارگردان این مستند با اشاره به این که بی شک خون شهدای مطهر انقلاب بحرین بی ثمر نخواهد بود، ابراز داشت: به تعبیر شهید آوینی ضامن بقای انقلاب، خون است و به خصوص خون شهیدی که بر زمین می ریزد، عامل حیات جامعه و تداوم حرکت انقلاب است.

وی یادآور شد: حقیقتاً خون مطهر شهدای مبارز بحرینی باعث شده تا انقلاب بحرین 7 سال زنده مانده و به راه خود ادامه دهد و قطعاً ملت بحرین پای خون شهدای خود ایستاده و از این مسیر عقب نشینی نمی کند.

کارگردان مستند" من هو الشهید التالی" افزود: خون شهدا پایه های رژیم ظالم آل خلیفه را به لرزه در آورده و در این مستند سعی کرده ام که نشان دهم برکت و اثر خون شهید در چنین انقلاب ها و قیام های مردمی تا چه حدی است.

وی اضافه کرد: در حقیقت هدف اصلی من از ساخت این اثر راویت صادقانه شهادت مظلومانه جوانان مبارز یمنی در مسیر تحقق خواسته ها و مطالبات به حق آنهاست.

گفتنی است: مستند " من هو الشهید التالی"  درباره روند آغاز انقلاب بحرین در 14 فوریه سال 2011 میلادی است که به خصوص به نقش شهدای بحرین در انقلاب این کشور می پردازد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha