جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نظری شاهرودی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین بر لزوم اهتمام ویژه رسانه های متعهد و انقلابی از تولیدات فرهنگی جذاب و پرمحتوا غافل نشوند

حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاریحوزه»  گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام و نظام و انقلاب با همه توان رسانه ای خود به میدان آمده اند، ما هم باید فعالانه به مقابله برخاسته و به خصوص با تولیدات جذاب و پرمحتوای فرهنگی از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

وی افزود: چنانچه بخواهیم به طور عملی با رسانه های معاند به خصوص فضای مجازی وابسته و فاسد و نیز شبکه های ماهواره ای مقابله کنیم، راهکارش تولید فرهنگی پرمحتوا و جذاب بر اساس آموزه های دینی است و این که این آموزه ها را در قالب های خوب به مخاطب امروز معرفی کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بی تردید اگر ما دست روی دست گذاشته و منفعلانه شاهد تهاجم فرهنگی دشمن باشیم، مشکلاتمان در عرصه فرهنگی و رسانه ای روز به روز بیشتر می شود و از این رو باید فعالانه و مجاهدانه به این مساله ورود پیدا کرد و این که با دغدغه انقلابی و اسلامی این کار را انجام دهیم.

وی یادآور شد: در این خصوص ضروری است که پیش از هر چیز ما نیروی انسانی متعهد و متخصصی داشته باشیم که بتوانند محصولات فرهنگی تولید کرده و آن ها را به درستی به جامعه ارایه و عرضه نمایند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha